Tuesday, April 13, 2010

Photo-shoot...

ermm.. from now onwards,blog aku ni hanya akan bercerita pasal weekend aku je.. lebih straight foward lagi, hanya akan bercerita tentang aku dan en suami terchenta... hehe.. sila baca klau terasa nak baca.. klau tak nak baca pun hoccayyy (pnjam husna punya word..).. nevermind..ada aku kisah???? intro yang agak hangat kali ni..haha.. saja je..tengah bosan mengarang ayat2 cinta untuk thesis... camni la jadinya..

aku berlagak seperti orang2 kaya je weekend lepas.. mana tak nya.. balik kampung jumpa en suami dengan menaiki airasia... airasia je pun.. bukannya MAS ke, fireflyz ke.. tp, bagi aku airasia pun dah terasa cukup kaya dah untuk orang2 macam aku ni.. hehe.. balik dengan flight sebab ada orang sponsor tiket... opppsssss.... tadi cakap macam orang kaya, sekali tiket tu orang taja daaaaaaaaaaa...gila miskin.. haha. apa2 la.. yang penting dapat jumpa en suami n mummy yang sampai nangis2 m'gu lepas.. rindu kat puteri yang sorang ni..

selamat landing di Penang International Airport kol 10.35 pm.. en suami dah sedia menunggu isteri terchenta.. terus ke queensbay mall untuk tengok Semerah Cinta Stilletto.. ermm... jalan cerita yang tak heavy.. sesuai untuk santai2.. best gak cerita dia.. tapi, panggung wayang tu tak penuh pun.. maklum la.. sapa aja la nak layan cita2 camtu kan?? tapi, aku n en suami kureng skit cerita action ni.. en suami lebih berminat dengan cerita komedi.. action tu ada skit kot.. aku??? ntahla.. yang pasti taste aku memang taste Melayu la.. hahaha.. pengakuan ikhlas ni... abis cita tu terus balik tido.. tomolo moning ada photo-shoot dengan our photographer, Max @ nama sebenarnya Muzammer.

tiga lokasi menjadi pilihan en. photographer:
  • Miami beach (depan Hydro hotel... ingat lagi tmpt aku n kengkawan RA p conference?? kat hydro hotel ni la kami stay..)
  • Masjid terapung.. (area Batu feringhi jugak)





  • Taman Kota Lama plus fort Cornwallis



puas gak la berposing.. gambarnya of course la belum dapat lagi..... tunggu next photo-shoot dengan Kuang Yee.. tp, ada 1 je shoot yang en suami sempat amik.. ni tgk kat bawah.. aku yang agak seksi..



lepas photoshoot terus balik kampung.. bermanja2 dengan mummy n sis....

daaaaaa...

2 comments:

DilaGhani said...

mana gamba len? gamba ni dah tgk dahhh..hahhaha

ctrohani said...

gamba len blum dpt laa.......