Tuesday, March 24, 2009

Aktiviti last weekend

haa... m'gu ni aku xblk umah abg lan kat cheras sbb hr ahad nk ke majlis tunang dila.. so, housemate suma pelik dgn 'keberadaan' aku kat umah..
rs pelik sbb slalunya time weekend aku xnah ada kat umah sewa..
either blk kg or ke umah bglan.
bglan asyik call je suruh blk umah dia..
hmmmm..maafla kekandaku...(ceewaahh.ayat zaman2 dl)
..next week la blk..

check it out my weekend activities (Cikgu Dila, tlg check ayat BI sy ni. betul tak?):

Sabtu (21 Mac 2009)


sepatutnya hr ni aku ada kat kampung meraikan perkahwinan Pakku.. tp, apakan daya.. dgn poket yg hmpir kering dan keengganan en driver melayanku klau aku blk pun, maka aku xdpt bersama2 pakku meraikan hari bahagia dia.. tp, hadiahnya aku dh bg tau.. ms blk kenduri abg en. driver aritu..

so, utk menghilangkan rasa kecewaku, aku dgn lynn ke Petaling Jaya.. HP ada wat jualan gudang. smpai sesat2 aku ke sana.. nasib bek jumpa gak tmpt tu.. ingatkan besarla ruang jualan dia tu.. dh nama pun jualan gudang.. tp, upset sgt bila smpai kat sana.. ada la kot 3 booth yg jual pc. 3 booth jual accessories. pastu ada 1 kaunter utk apply visa petronas n 1 booth Digi. hmmm.. tp, kat pintu masuk terpampang "HP MINI SOLD OUT". wahhh, aku sgt teruja bila terbaca ayat tu!!!. brapa harga dia smpai sold out? ermmm.. bila masuk je n survey, xda la murah sgt pun.. blh dpt dlm rm1499 + miracle hamper + lptp skin. sama price tu kat penang. cuma kat penang xda lgsg free gift.
tp, aku tgk org ramai berkerumun kat 1 booth ni.. aku pun menyelitkan diri meninjau apa yg dijual.. hmmm... dh menyelit tu, terbang la duit aku rm30.. xbyk sgtla kan? apa yg aku beli?


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@
@@@@@@
@@@
@



~Mug Happy Feet, jam n mini vacuum~

Price list utk barang2 di atas:

Jam - RM 10 (beli 2, utk en. driver 1)
Mug - RM5

Mini Vacuum - RM5.


bila aku inform je en. driver, kena mrh pulak sbb xbelikan mini vacuum tu utk dia gak.. hmmm.. aku ingatkan dia xnk.. maklumla lptp dia br je beli.. xkan dh ber'habuk'.. hahaha..
ingatkan en driver je yg mrh.. kakak aku pun mrh gak..
xcukup lg, roommate aku pun mrh gak..
laa.. cian aku kan?
tu la.. mulut tu xpandai jg..
suma nk crita kat org..
..padan muka..

(xpala.. esok p pulak.. klau ada rezeki, ada la lg bnda2 tu)



Ahad (22 Mac 2009)

arini aku nk ke umah dila.. masing2 berkumpul kat umah adni.. kol 10 jnjinya.. kol 9.45 aku dh smpai umah adni.. kol 10 lbh br gerak.. biasa la klau dh ramai2 tu. JANJI MELAYU... huhu..

dlm kol 11.30 dh selamat smpai umah Dila.. kami dilayan 1st class.. Dila kata org jawa mmg layan tetamu dia 1st class. smpai je umah Dila, kami di jamu mkn nasi lemak.. ada ubi kayu.. huhhh.. mmg kg abis la even dok kat bandar.. hehehe... SeDaP2x..
sblm majlis bermula, kami di jemput mkn lg.. hmmm... mkn lg.. kali ni mkn nasi putih+ayam grg berempah+sambal udang+kari daging+ulam2+kerabu @ urap (bahasa Dila kot.. huhu).
byk gila menunya.
majlis bermula lebih kurang ko 2.30 ptg.. dila look different at that day... bak kata zahari transform abes.. maklumla xpenah make up sblm ni..
(terpk gak, camna la rupa aku kalau dh di make up nnt?)
.

hmmm.. kat bawah ni hantaran dr pihak dila..
(utk hantaran dr pihak lelaki, sila check facebook Dila.)


~hantaran dr pihak Dila~

ok.. tu je aktiviti ku weekend yg lepas.. ms blk dr umah Dila, singgah PJ jap.. konon2 nk beli mini vacuum tu la.. tp, xda rezeki.. dh abis dh suma..
..maaf la ye kepada sesapa yg nk tu..

~SANGAT LETIH~
(asyik berjalan je)


p/s: xsabar menanti hr bahagia aku pulak... huhu.. berangan je lebey.. Bootstrap awak tu xsiap lg oii..


2 comments:

DilaGhani said...

yo kak ct..sok bawakla vacuum tu..nak pinjammmm..hehehehe.. meh2 dtg umah dila lagi..jgn malu2..kihkihkih

zackque said...

i dtg nak makan nasi lemak sotong tu jer... sedap giler dila...