Wednesday, March 18, 2009

Kenduri oh Kenduri

I'm back setelah 2 hr cuti.. bersenang-lenang di rumah walapun xsempat bercinta sbb en. driver sibuk dgn majlis kawin abg dia.. huhu.. agak sedey la.. ada 2 kenduri yg aku attend ms blk kg aritu.. Kenduri Huda n of course abg en. driver..

Kenduri-kendara:

~huda di hari bahagia..(pie xda sbb tgh lyn tetamu)~

~aku(dgn muka yg xceria sbb br smpai dr s.alam) n huda~

~ramai2 bergambar dgn huda~

walaupun letih travel dr s.alam, masing2 cuba menunjukkan muka ceria..
kami bertolak kol 4 pg.. smpai kdh dlm kol 9 camtu..
dan aku xtdo lgsg smpai la kol 1 pg esoknya..
blk kg kejap je.. nk kena layan suma org
so, penat la sikit
nasib badan ler
hehehe

ari ahad, xkemana2.. bg keta aku tu rehat... cian dia..
ari isnin misi ke rumah bakal mertua plak..
tp, sygnya aku xsempat nk snap gmbr pengantin.
sbbnya nk kejar ms..
aku nk bertolak blk ptg tu.
pengantin plak smpai lewat. kol 1.30 br smpai..
(ke aku yg dtg awal? hehe.. xtau la..)
hmm.. xdptla nk lama2 kat umah kenduri tu.
yg pasti, xsempat pun nk beramah mesra dgn en. driver. :(
ye la.. dia pun busy mengalahkan apa lg..
smpai sakit kaki..kena g ngurut plak.

k lah.stop bab kenduri..

kami bertolak blk br umah kenduri dlm kol 2..
then, smpai umah kol 3. mkn2 dl, kol 5 bergerak dr umah kak ani..
smpai png dlm kol 5.45.. amik eton(2nd driver) kat png. sesat plak tu nk cr umah dia.. huhu
then, bertolak dr png pun dh dkt2 kl 7 sbb jem.
..hujan sepanjang2 jln..
7.45 smpai bkt gantang (laju tak aku drive?..biasa je kan?)
alhamdulillah, kol 11.30 smpai s.alam.
drop eton dl.
then, aku drive ke putrajaya plak.. hntr 2 org lg mmbe aku tuh..
kol 12.30 br smpai..
letih gila..
esoknya br blk s.alam..
keta dh mnt di servis. maklumla dh 5700++..
siap duit lg la..
hmmm...


p/s: nk blk kg lg m'gu ni. kenduri pakku..blh jumpa en. driver skali.. tp, en, driver xbg.. dia busy.. sedeynya..



No comments: