Friday, April 3, 2009

Tima Kasih kwn2..

i just wrote this entry just to say thank you so much to my best colleague n her fiance. actually, aku xsihat ari selasa aritu.. sakit gigi.. keta aku plak ada mslh skit.. kena g betulkan kat perodua.. so, lps je jumpa Dr gigi, aku g perodua.. unfortunately, ada 1 part ni kena order.. so, i have to wait till tomorrow.. so, aku wat appointment siap2 utk esok. kol 12.. mlm tu aku mkn ubat.. tp, rs cam semcm je.. dgn pening kepala.. rs kebas 1 badan.. aku paksa dr utk tdo.. esok nk keja..

bgn je pg tu, aku dh xblh control cr berjln.. pening.. aku gagahkan dr mandi n nk pegi keja.. sbb2 aku terpaksa wat camtu:

1. cian kak anis nk kena g nek bas.. klau aku inform awal, ok.. tp, pg tu mcm dh lwt..
2. nk setelkan claim sks.

aku siap muntah2 lg.. smpai kat keta, aku mnt k.anis yg drive. aku just pgg sapu tgn n plastik.. kepala mmg dh pusing.. smpai kampus, jumpa dgn puan (wife Dr).. dia tnya aku dh ok ke blum.. then, aku pun crita mslh aku kat dia.. then, dia suruh aku blk ja.. nnt dia inform Dr. lps je setel pasal sks tu, aku terus blk.. tp, keta aku? sapa nk hntr kat perodua? Hmmmm... nasib baik la ada loving couple ni, si Dila n Azhar.. dila hntr aku blk n azhar bw keta ke perodua.. TIMA KASIH BANYAK2.. aku ni dhla sebatang kara kat sini (ceewaahhh, ayat sedey).. nasib bek ada org nk tlg.. huhu...

tu ja nk crita.. aku kat umah dh mcm kain buruk.. asyik tdo ja.. mkn je, nk kuar blk.. then, i realize 1 things. aku mkn ubat tu kol 12 mlm. tp, aku dinner kol 7 mlm.. so, gap dia sgt lama.. sblm mkn ubat, aku minum teh ais.. mmg best la angin tu masuk perut aku.. smpai arini pun dok rs lg pening2 tu..

ni la pic tuan empunya bdn tu:

~dila n azhar~


p/s: thanks Dila n Azhar.. dpt gaji sks nnt, kak ct open table utk krg eh.. huhu.gaji bln ni dh abis maa..

2 comments:

DilaGhani said...

alahai...(kesat ayor mata sat)..kak ct ni janganla smpai buat entry khas utk kami..segan cheq. eheh. xpayah belanja2, just nanti kawen nak vios tercabut nombor plate satu.hahahahahah

ctrohani said...

hehehe... iskkk. nk kena dh ni.. kak ct p kutip nombor yg tertanggal tu je la.. yg tu je mampu bg.. huhu..