Friday, March 20, 2009

Shopaholic

ya.. tajuk kat atas tu amat kena dgn diri ku. aku mmg sgt suka shopping..
kronologi terbelinya sehelai jubah bersama 2 helai tudung:

Khamis, 19 Mac 2009

4.45 pm: bercadang utk byr kredit kad kat bank..
5.00 pm: masih tekun search journal kat tenet..
5.30 pm: punch out.


masih terfikir utk ke maybank seksyen 14 yg agak susah utk parking.. maka dengan tidak sengaja, kereta ku menuju ke arah PKNS.. maka aku turun berjalan tanpa arah tuju.. belek2 jubah, ada plak yg terbekenan.. duit yg plan nk byr kredit kad tu dh diguna utk beli jubah n tudung.

itulah aku klau berjalan tanpa arah tuju dengan duit yg agak byk (lebih rm50 tu kira byk la bg aku. hehehe) di dlm tgn..

aku report perangai gila ku kat En. driver.. tp, unbelievable.. en. driver lgsg xmarah sbb apa yg aku beli tu adalah JUBAH. hmmmm.... selamat la xkena mrh.. tp, duit aku utk byr krdt kad tu.. dh tak selamat la..hukhukhuk..

sudahnya, kol 6.30 aku smpai umah.. hehe.. xmau buat dh..



p/s : tunggu gaji SKS la byr krdt kad tu.. hehehe..

No comments: