Wednesday, March 11, 2009

Tonsil???

hmmm.. dh lama xupdate blog nih.. agak busy la.. pastu ari isnin asyik cuti je.. hehe.. xtau la apa kena mengena ari isnin dgn update blog.. huhu..
aku xbrapa sihat skrg ni.. batuk.. ada demam skit.
oleh sbb nk drive blk kg hjg m'gu ni, maka aku ke klinik amik ubat.. xnak melarat plak.. nnt sapa yg nk drive.. melayangla duit rm38.
tekak aku sgt sakit.. nk telan air liur pun susah.. ramalanku bahawa ada tonsil di tekak ku benar belaka.. tp, Dr ckp, xmerah sgt..
Dr pun bg ubat yg biasa2 je..
maklumla aku xpenah kena tonsil ni..
br je aku jwb soklan dlm entry lps yg aku xpenah kena tonsil..
malangla nasib aku kan.. br brapa ari je sebut.. dh kena.. hmmm...
xpala.. pasrah dgn ketentuanNya..


k lah.. tgh study unsymmetrical fault ni..
Dr minta aku ganti kelas dia esok pagi..
kecut perut sehhh... student2 dhla besar2 dr aku..
eiiii...ngeri bila pk.. kesimpulannya, xyah pk..
belasah je la esok pg.. haha


p/s: pray for me...

2 comments:

zackque said...

assalamualaikum cik ct rohani... selamat mengajar... diorg badan jer besar... buat muka garang skit masuk kelas...

ctrohani said...

hehe.. thanks...