Tuesday, February 17, 2009

Valentine..

aku xda boyfren nk smbut valentine ni.. aku hanya ada kwn2.. hehe..
lgpun haram kan smbut valentine ni..

aku ada kelas matlab dr pg smpai tgh hari.. nasib bek la smpai tghhari je.. so, ptg tu blhla jenjalan dgn mmbe2..

aku g shopping kat jusco bkt raja, plaza alam sentral n uptown..
wahh, jln sungguh eh..
sempat gak membeli sepsg kasut.
actually dh 6 7 kali aku dok try kasut tu
sgt teringin nk beli
tp, harga dia sgt mahal, 49.90.
so, hr valentine tu, aku tgk kasut tu berada dlm kelompok BUY 1 FREE 1
WOWW... ni dh kira rezeki.. huhu
maka, dgn gelojohnya aku beli kasut tu w/pun dlm dompet ada rm50 je
..hehe..
ni la kasut tu:

~comel tak?~

(jgn mrh ye en. driver.. keta ada 4 tayar.. so, kat dlm keta tu br ada 2 psg kasut.. xcukup lg 2 psg.. huhu)

...that's all...

****sambung next entry****



No comments: