Wednesday, February 25, 2009

One Hour at Ray Tech

Ha... ari ahad lepas aku dh g wat tinted keta kesygan aku tu, kwn kepada Doddey Gemot (nama manja keta si Dila).. keta aku xda nama lg.. maaf la ye.. dila ada gak syorkan nama Dampok.. ganazzz skit sbb dia dh ada parut.. heheh.. tp, xbestla.. mcm nama org dolu-dolu.. biaqla nama dia kekal sebagai MyVi.. hhee.. k, smbg blk.. aku wat appointment kol 12 tgh hari.. Tp,dlm kol 11.45 dh smpai.. terus wat sbb xda keta yg tgh queue. nk pilih nk wat tinted yg mana pun susah ek.. ermm.. Tokey tu tanya, u nk yg security or solar je?
aku mestila nk yg security. tp, budget below rm400..
sapa yg blh bg? hmmm.. susah tol..

Security yg paling murah, RM800 (50%)

Voucher = rm150
Less 10% = rm80
Topup = rm620

Solar (yg mcm Dila buat), RM700 (68%)
Voucher = RM150
Less = RM100
Topup = RM450

Abglan ckp, alang2 nk buat, buatla yg security terus..
alasannya yg paling kukuh, aku wanita.. huhu
.maka, aku pun mengikut nasihat abgku yg paling sulung.
kau tim dgn tokey tu, dia bg diskaun lg..
so, aku just topup lg RM550..
byk gak tuh..
sambil menunggu tu, tgk2 la accessories yg ada..
terberkenan plak kat door visor n arm rest
add door visor +arm rest
rm140
(aku berbelanja seperti aku org kaya kan?)
tp, bila pk keta tu nk guna lama
tiap2 ari nk guna
so, pejamkan mata, pekakkan telinga
maka, hr tu aku dh belanja around RM700++

gmbr di bawah ni sj je nk masukkan..
..jom tgk..
teeengok, tengok, tengok

~ni bukan nk amik gmbr mamat tu.. nk suh tgk beza b4 and after tinted~

~in process~

~sama gak, in progress~

~final picture, dh siap~


p/s: En. driver mrh letak door visor tu.. xelok katanya.. the car is mine, right.. huhu..

2 comments:

DilaGhani said...

the car is mine siooottt...!!! hahahah ayat x blh bangkang.haha

ctrohani said...

hehehe.. sj je.. tgh hangat bergaduh ni mmgla camtu...

sama la kes awak kan? pasal arm rest tu..

masih ku ingat, "awak nk beli, beli la.. tp, buh kat keta awak la.."

wooohooo..