Thursday, February 5, 2009

pagi yang gelap, kini sudah terang...

aku tertipu dan ditipu!!!!!!!!!!!

semlm aku ada kelas tuisyen (math darjah 4). kol 8-9.konon2nya kelas ganti je.. alih2, kena amik terus kelas tu.. kena tipu la...jahat btol...tp, mgkn dh rezeki aku kot.. alhamdulillah.. tp, komitmen bertambahla.. lg2 jadual sebenar kelas tu ari jumaat.. camna nk blk kg ni? sshla...

so, ni jadual terbaru kelas tuisyen aku la:
isnin - 8-9pm (Sains drjh 5)
isnin - 9-10pm (math drjh 5)
jumaat - 8-9pm (math drjh 4)
~sila jgn ajak dating time tu ye...(tp, aku nk dating dgn sapa? kompius2)~

pastu blk je dr kelas tuisyen tu, terus g jumpa aton kat kampus.. lama benor xjumpak aton...dia tunggu jaen(her husband) abis kelas.. btol2 isteri mithali.. dhla tgh pregnant 6 bln..
best je tgk aton semakin tembam..
~bila la aku ni nk tembam?~


planning utk esok(actually, arini la..hikhikhik):

1. g nationwide..amik spek..
2. g karangkraf..amik hadiah kak ani..
3. g keja..men tenet..hahaha

(arini bos kursus..tp, wife dia ada plak..hmmm)



p/s: apa ntah kaitan tajukk dgn isi ni.. sila abaikan ye..

No comments: