Tuesday, July 13, 2010

mampu tersenyum

"tiada apa yang lebih membahagiakan bagi seorang isteri dari melayani suaminya di kala sahur dan waktu berbuka, solat terawih berjemaah dan menjalani ibadah lain bersama-sama sepanjang Ramadhan"

YESSSSSS!!!! 
itu la yang aku rasa sekarang. 
sangat berterima kasih pada supervisor yang memahami. 
dan memberi kebenaran untuk aku bersama-sama suami menjalani ibadah puasa for the first time as husband and wife.

semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna..
ye la, as husband n wife.

oke, switch mode..
mood kat atas tu macam nak jiwang-jiwang je kan..
tukar ke mood normal aku..
huhu

hah!!
persoalan yang bermain di minda
berjayakah aku untuk bangun seawal jam 4.30 pagi
(macam yang my mummy selalu buat la)
untuk masak n bersahur bersama..

bukan boleh harap sangat aku ni.
sebelum ni mak kejutkan je.
bangun-bangun cuci muka, gosok gigi
ngadap makanan
bahagia ja rasa

tahun ni ketahuan la


jangan dua-dua jaga kui 7 sudah..
hahahaha
tak dapat la blessing time sahur tu..




p/s:: baju raya tak beli lagi. nak tema warna apa ha?? ada ke lagi orang yang nak amik tempahan ni?

2 comments:

poncak said...

huhuuuu.. excited sgt la... wow.. mcm best ja...

Admin said...

baju ikut tema family kak dah beli dah. warna marroon..