Wednesday, April 8, 2009

boringnya...

start ari isnin aritu, aku takda mood sgt nk keja.. asyik nk balik umah je.. huhu.. boringla klau dh kena part edit2 paper ni.. haaa... semlm aku g the store.. nk hilangkan bosan.. melayangla duit..
tp, aku mmg beli brg yg mmg ada dlm list.. so, xkisahla kan..
bln ni pun ada gaji lebey skit..
pg tadi henpon pulak wat hal.. tetiba off sendiri.. slalu aku membebel kat en. driver je..
sbb henpon dia pun suka off sendiri.. time tgh ckp lak tu.. mana tak hanginnya aku..
huhu... last2 dr sendiri pun kena camtu..

~dah.. nak smbung edit paper ni~



p/s: jgnla rosak lg wahai henpon. xda budget lg la nk tukar2 henpon ni..

3 comments:

DilaGhani said...

aah la kak ct...boring nih..macam xblh pikiaq ja..jom p sopping lg.kasi papa kedana.ahahaha

norleecious said...

nak ikooooottt......

ctrohani said...

jommmm...