Sunday, May 31, 2009

tagged by zahari

1. Kekasih saya adalah: nun jauh di alor setar...imisuimisu..

2. Saya sedang mendengar: 
ctnurhaliza-bicara manis menghiris kalbu

3. Mungkin saya patut: siapkan slide untuk peoco ni.. nnt Dr marah plak..

4. Saya baru sudah: basuh baju

5. Beza rakan, sahabat dan kawan: sama je.. bezanya ejaan.. hahaha.

6. Saya Tidak Faham:
 bootstrap method tu.. tp, dh nk kena implement.. mati la..

7. Saya perlu mencari: duit nk p shopping.. huhu..

8. Ayat terakhir yg dikatakan kepada saya:
 cutila la isnin n selasa tu.. leh jumpa saya.. hehe..

9. Makna hidup?:
 sentiasa di dalam rahmatNya..

10. Cinta itu?: indah dan kadangkala menyakitkan...

11. Saya paling suka: shopping..

12. Saya akan cuba: siapkan master ni dlm masa yang ditetapkan.. 

13. Mengapa rakyat malaysia suke menggunakan LAH di akhir ayat mereka: 
xtau la...

14. Telefon bimbit sy: sony ericsson W700i

15. Katil saya: toto je.. ataupun org panggil gak narita

16.Soalan yg bagi sy tidak perlu ditanya: killer soklan dari Dr: mcm mana nk solve bnda ni?

17. Teknologi adalah: membantu meringankan beban manusia.. tp, kadang2 wat org jadi malas n effect health gak..

18.Bagaimana saya masak makanan yg saya pandai masak?: saya xpandai masak..huhu..

19. Semalam:
bersama2 abg n mak makan sate samuri kat kajang.

20. Hari ini: membuta kat umah..

21. Malam ini saya akan: try siapkan slide ni..

22. Esok pula saya akan:
 saya kerja la.. ngadap pc ari2.

23. Saya betul2 inginkan: bersama org2 tersayang.. xyah keja.. bestkan?

24 Badminton atau futsal: badminton

25 Karaoke: maisarah suggested after conference.. 

26 Makanan jepun adalah: xkena dgn selera saya.

27 Bilik yg terang atau gelap.: suram... huhu.. beshh..

28 Ayat terakhir yg nk anda ckp kt seseorg: assalamualaikum (br lepas gayut dgn en. driver)

29 Kereta: kereta nasional je.. MyVi.tu ja yang mampu.. hutang keliling pinggang ni..

30 Saya nk tag: dila, husna, mel

No comments: