Wednesday, May 6, 2009

..::bila kekasih::....::mengundang aku pulang::..

Dugaan yg amat berat sekali terpaksa dtempuh en. driver..
semalam en driver msg suh aku blk kg hujung minggu ni.. aku pun cam pelik sgt napa tiba2 nk kena blk.. katanya rindu... hmmmm... lg xlogik.. br ja jumpa.. lepas puas mengorek rahsia, brla dia ckp:

"abg kena operate kaki ni lagi sekali.. sbb besi kat dalam tulang tu patah 2"

aku xtau nk react mcm mana.. yg pasti ms call mak n kak sal gtau bnda tu,
airmata aku dh tumpah..
ms ckp dgn dia lg la..
..tp, aku perlu kuat..
i cant' show off my sadness

he already asked about our ceremony..
?????
how could it be in this situation?

i dont' mind..

my answer is:
..it can be today..

anggap ni 1 ujian.. n bersyukur sbb dia bg peringatan utk kita lebih mengingati Dia.
manusia ni mcm tu la.. bila ssh br nk ingat Dia..
So, grab this opportunity utk lebih dekat lg dgn Dia..
n always keep in touch with Him..
..::mgkn sblm ni kita leka dgn keindahan dunia::..


apa2pun.. en driver,

sabar dengan ujian ni..

..::i'm always be with you::..


p/s: doa byk2..




2 comments:

DilaGhani said...

everything happens for a reason..mungkin besi yang dalam kaki tu kedudukan dia senget ke, membawa kemudaratan, sebab tu Allah patahkan besi dalam tu, untuk betulkan balik.. dont worry kak ct.. Allah tahu apa yg terbaik untuk kita semua.. (^-^)

ctrohani said...

hopefully.. thanks for ur support...