Sunday, June 28, 2009

Memalukan..

malam ni merupakan malam kedua aku berjaya buang masa aku dengan menonton rancangan Mentor 3. first time aku tengok sebelum ni, of course la episod 1st.. xbrapa best.. so, xnah ikut la pastu.. tp, malam ni, time xda idea nk wat matlab ni, aku tengok la jugak... tapi, aku memang sangat xpuas hati dengan juri awam.. memalukan UiTM btui la.. sbbnya juri awam tu adalah student UiTM.. maybe yang amik music la kot..ada ke dia bagi full mark kat protege ajai, si chaq tu.. bila tengok persembahan dia, aku rasa macam aku tengah tengok realiti program menari tu.. apa ke nama program tu.. so you think u can dance kot.. ntah la.. dia pandai menari je.. vokal hancus.. camana la juri awam boleh bg full mark.. iskkkkk... memang xpuas hati btul la.. dah sah2 juri professional kritik vokal dia..

finally, nasib bek la protege mas idayu boleh beat dia gak.. means, dalam 4 4 orang tu, markah akhir paling tinggi adalah Black.. protege mas idayu.. hmmm.......
kalau dia dapat tinggi gak, mmg aku xpuas hati sesangat..


entry kali ni nak cerita benda tu ja.. hehee..

p/s :bersedia untuk kena marah ngan boss esok sbb keja xsiap..

No comments: