Wednesday, June 10, 2009

Balik kampung........

haaaaaaaaa... ni nak cerita balik kampung aritu..
aku ni nmpak je konon2 cam baik..
tapi, aritu aku balik kampung dengan kawan baik en. driver..
..::Mr. Najib::..
ye la.. xda orang pompuan lain dah nak join aku balik..
walaupun en. driver n mak aku xbrapa nak lepas awek n anak dia ni balik berdua...
apa kan daya.. NO CHOICE.. hehe..
aku pun memberanikan diri..
sebabnya, Najib tu pun selalu ja datang umah aku ngan en. driver..
so, atas tiket family kenal tu, aku beranikan diri jugak la..
kami bertolak kol 12 tgh mlm.. ari khamis tu.. smpai Alor Setar kol 5pg.
lepas hantar najib, aku g tdo kat umah mmbe lama aku, kak ya..
then, dalam kol 11 camtu br aku g umah en. driver..
lepas makan tengah hari, aku bawa en. driver g bank.. 
settlekan hutang2 dia..
then, lepak kat stadium.. masa kat stadium tu, 
sempat snap gambar en. driver.
dia terpaksa cover misai yang tak shave berkurun lamanya.. 
hahaha.. 
jangan mara aaa... nanti kena jual..

~en. driver cover misai.. hehehe~

pastu ari ahad tu sebelum balik ke shah alam, aku ada attend kenduri sepupu aku..
anak pak lang (pompuan). anak bongsu ni..
enjoy da picture..

~kak aishah n yazid~
"semoga berkekalan ke akhir hayat"

kol 5 petang aku gerak balik shah alam.. amik najib n mat zawan kat juru.. jalan jem gila2.. sampai umah dh dekat2 kol 1 pg.. letihh...
esoknya tu nk keja plak..
hmmmmmmmmm..
tapi, berbaloi sebab dapat jumpa suma orang.. hehe..
termasuk en. driver.
..::imisu::..


2 comments:

DilaGhani said...

waicehhh imisu2 darling

Tuan Pemandu said...

jeng jeng.. pasai misai pn nak cita,,,,