Wednesday, January 7, 2009

@@~Malu Tapi Mahu~@@

nk mula camna ni? malu nk cerita.. tp, nk cerita gak.. haha..

sblm tu, jom tgk pics kat bwh dl:

~kat umah~

~kat kampus(ari ke-3)~

~kat kampus~

haa.. nk crita pasal tu la.. ermmmm. nk mula camna ea?
hurmmmm.. camni la..

aku xpenah ada plan pun nk pakai keta secepat ni.. tp, mgkn dh smpai seru kot.. aku dgn berani amik risiko utk own this car.. dgn gaji yg xseberapa.. dgn htg ptptn yg xsetel lg (xstat byr lgpun..:) ). semoga Dia permudahkan urusanku.

dgn terbelinya keta ni, blhla aku wat part time tuisyen.. dptla tampung duit minyak skit.. lgpun, mak pun slalu gak sebut pasal keta ni.. asyik berangan je..katanya, klau aku dh ada keta, sng nk bw dia g jln2.. tp, duit utk mak bln2 kena cut la.. hehehe... jd 100 je.. ok la kan?

org paling excited nk make up 'baby' aku tu mestilah si dia..hehe.. mcm2 dia nk wat.. tp, nk guna duit aku.. sungguh xadil..



:) si dia tnya, napa bkn WSD 5053? sorryla abg.. dh ditakdirkan dpt no tu.. terima la seadanya..
:)Nk tag Dila,blh?

1 comment:

DilaGhani said...

waulaweiiiii....hensem siooottt...hahaha..eh2..jgnla tag2..x rela i ditag ni..hehehe