Wednesday, January 14, 2009

6th IID 2009-From Research & Innovation to Wealth



12 Jan 09 - Pendaftaran peserta

pukul 3 ptg tu suma org dh mendaftar. termasukla aku.. dila n stendley pun kena join.. ganti hafez (xdpt tg sbb keja). nasib bek ada geng.. klau tak, nangis la aku srg2 kat situ.. lps dftr tu, suma org kena prepare booth masing2.. sedey ja bila melihatkan booth aku yg xda apa2.. maklumla wat programming ja.. mana nk ada hardware or something yg interesting yg blh menarik perhatian org.. xkan nk suruh bw generator yg besar gedabak tu kan? ermm. xpa la.. xkisah la.. Dr suruh masuk masuk ni pun sbb nk biasakan diri dgn presentation je.. just nk develop my presentation skill. nnt senang ms nk viva-voce.

Enjoice (ayat sapa ntah..pnjm) some pics.....

~ ni la part of my research~

masa buat tu, asyik kena mrh je dgn Dr. maklumla aku ni nama je bdk power, kdg2 xtau jugak apa2 tentang power ni. yg bg mslh besar adalah programming matlab tu.hehe....


~poster yg ditempah oleh Dr. RM280.~

13 Jan 09 - Pertandingan bermula



~terserlah diriku yg tersgtlah slimmzzz~
(camna nk membesarkan diri ni.. tlgla...:( )

~ni la booth aku.. agak kosongkan? nasib bek Dr bwkan bunga n gula2 (aku yg request kat Dr..hehe)~


~hahaha... ni la tuan punya booth sblh aku.. terror benor deme ni present.. takotttt~


ada 3 org hakim yg akan judge every project.. rs nk terkencing ms hakim2 tu dtg kat booth aku n perkenalkan diri mereka2 tu sbg hakim.. dhla aku srg2 kat booth tu. byk plak general question yg dia tnya. xpala.. belasah je la..

dh nk last2 tu, en fendi lak dtg melawat booth.. ada ke patut dia nk suruh aku ajar dia fuzzy.. aku pun merangkak lg.. mnt maaf la en. sy bdk br belajar.. tersilap ajar nnt, ssh lak.. lecturer2 dr penang suma kena 14hb.. (Gud luck)





p/s: ni platform yg baik utk beginner mcm aku ni..improve my presentation skill.. tp, ximprove sgt pun.. mcm tu la jugak.. hehe...



No comments: