Monday, July 6, 2009

berjalan2 di hari minggu

weekend aritu en. driver turun KL ngan family dia.. ada kenduri kat gombak.. tp, en. driver sampai awal sket sbb dia follow mmber baik dia, si najib. means, dia sampai s.alam la..
aku la insan yang paling gumbira.. weeehuuuuuu.. maklumla dah lama xjumpa.. haha..
ari sabtu tu, aku ajak en driver temankan ke low yatt.. nak survey laptop.. cian en. driver, eventhough bertongkat, dia sanggup temankan cik adik dia ni.. tima kasih banyak2.. setelah pusing2 selama 4 jam kat low yatt tu, dapatla jugak beli sebijik laptop..
hehehe.. pelaburan masa depan..

~cantik tak?~

hehe.. tinggi gila taste aku ni..just joking la.. mana mampu nk beli vaio yang kat atas tu.. tu cuma mimpi di tengah hari time aku dok tdo kat surau ja.. hahaha..
tapi, cute kan? macam laptop mainan pun ada.. tp, seyes gila tengok laptop vaio ni..
aku beli yang besa2 je la..
ikut kemampuan...
.haha.

hmmm... lepas beli laptop tu, nak kena p setapak.. hantar en. driver kat umah tok su dia..
bermula le episod aku rasa cam xda hidung, n muka tebal 14 inci..
aku rasa sangat malu......
arghhhhhhhhhh.. xleh terima kenyataan..

mak plak asyik tanya,

"eii.. tak malu ka?"

sangat malu wahai bonda..
tp, apakan daya.. xmampu nk elak..

terpaksa bersemuka dengan sedara2 en. driver yang sangat ramai..
aduuhhhhhhhh...
nightmare untuk aku,ok?




p/s: rindu pada laptop baru.. nak balik.. haha.. poyo nak mampus..




2 comments:

DilaGhani said...

hahaha..gila poyo..tido peluk laptop x?

ctrohani said...

mandi pun bawak.. hahaha..